Kızlar bugün balgamlı öksürü var demiş hastaneye götürdüm doktor burnu çok tıkalı bir temizleyin dedi iki şırınka verdi birini bir deline öteki ni bir deline dedi gibi yaptım evdede bu şekilde yap dedi yaptım ama yok açılmıyor Cocuk uyuyamıyor uyku hiç yok. 10 dk. Uyuyor hemen uyanıyor Komşum. Burnuna yağ. Margarin sür yumuşatır dedi yok oda fayda etmiyor. Saatlerdir uyumuyor halen napıcam anlamadım evde de tekim öksürük burun çok zor beni bitirdi ta dün geceden beri 3 saatlik uykuyla duruyorum halen başım catlıyor artık