sila_1 Kızlar merhaba yeniyim sütüm başta gelmedi bugün gelmeye başladı ama meme ucu yok çocuk ememiyor yaşayan var mı yardımcı olur musunuz napmam gerek şuan sağarak idare ediyorum meme ucu çıkması İçin önerileriniz neler
Ekvatoral sila_1 silikon uç kullamabilirsiniz. Sonra brbek uç olmadan da emebiliyor ilk başta yardımcı olduktan sonra. Benim kurtarıcım olmuştu silikon uç
kenankaan sila_1 ben de silikon üç kullandım bir süre, ara ara da o ucu çıkarıp cocuk da emerek çıkarsın diye denerdim, öyle öyle ucu çıktı işte, yorucu oluyor ama oluyor sonunda, Allah kolaylık versin.
Nur-Nil sila_1 kesinlikle silikon uc çünkü denemediğim yöntem kalmamıştı artık pes ederken kurtarıcım oldu silikon uç
sila_1 Ekvatoral çok teşekkürler denicem açık konuşmak gerekirse göğsüm fazlasıyla büyük acaba ondan mı çıkmıyor diye düşündüm sütüm de daha bugün geldi
aabcdefaaa Nur-Nil nerden aldınız acaba. Benim bebeğim göğsümu tutmuyor belki silikon göğüs ucuyla tutar diye düşünüyorum
Zsnshnky Bende aynı sıkıntıyı yaşadım.Bende işe yaramadı silikon uç.Biz sarılıktan 1 gün hastane de yattık orada bana hemşire enjektörden bişey yaptı.Ucunu kesti içinde ki aparatı kestiği tarafa taktı.Göğsümü çektim sürekli bir kaç gün acı verici oluyor ama kesin çözüm.Dene derim.
sila_1 Zsnshnky aynısını bugün yaptık bizde oda işe yaramadı başta uç verdi ama kendiliğinden düştü ve uç geri gitti
Pentate sila_1 bende de aynıydı silikon uçta fayda etmedi söyleçözüm buldum sağarken meme ucu ol çıkıyor 3 5 dakkadan sonra hemen ağzına sokuyordum sürekli dene bunu bir süre sonra almaya başlıyor şimdi hiç sağmıyorum
Nur-Nil aabcdefaaa https://ty.gl/rmro7h5e2b Eczanelerde de var benim yengem de bununla tutturdu daha 5 günlük ve ise yaradı gercekten
Alismother2 sila_1 merhaba ben ilk zamanlar silikon uç kullandım doktor ağzını çok yorar az emer dedi süt sağma makineniz varsa pompa çok iyi çıkartıyor deneyin derim
sila_1 Alismother2 sağma işlemi yapıyorum biberon ile veriyorum mecbur sütü inşallah çıkar ama dua edin kızlar lütfen
aabcdefaaa Nur-Nil bebeğim 3 aylık meme reddi yaşadık ne yaptıysam yinede fayda etmedi biberona alıştığı için bunu alsam fayda eder mi acaba
Nur-Nil aabcdefaaa bence eder çünkü dünyada çekmediğini ben memelerden çektim mastit vs oldun ve kurtarıcım bu oldu deneyin denemekte fayda var
sila_1 aabcdefaaa bende şuan biberon ile veriyorum sütü mecburluktan Allah yardımcımız olsun yüzümüze bakar inşallah minik yavrularımız İçin
C-Efe aabcdefaaa Canim ben denedim memeye alistigi icin cunki memeyi tam kavriyo bunun sadece ucu var agzina kucuk gelmis gibi yalandı hic emmedi tutamadi bizde meme reddi yasiyoruz da yok yinede denemk istiyrm dersen sen bilirsin
Ekvatoral sila_1 zamanla olacak yeterki siz umutsuzluğa kapılmayın ve vazgeçmeyin. Ben haftaalrca uğraştım tutsun diye. Sadece ben de değil amnem, eşim. Büyüyünce biraz daha çok sıkıntı olmadı çok şükür.
spaceship sila_1 arkadaşlar da söylemişler, silikon uç mamajoo marka kelebek şeklinde olandan tavsiye ederim.
motheroftwochildren sila_1 Canim benimde çok sütüm olunca ucu dümdüz olmuştu silikon uc kullandim bir hafta kadar sonra kızım ucsuz tuttu tavsiye ederim
sila_1 motheroftwochildren çok teşekkür ederim tavsiye üzerine silikon ucu denedim başarılı oldu şimdilik çok şükür inşallah kendi ucumda çıkar