Mizmizmyrtle ah bacım sorma, bu eve geleli 3 ay oldu, evi yeni aldık parke yaptırdık girdik, havalar soğuduğundan beri parkelerim küf içinde ☹️ Süpürgelikler çürüdü resmen… duvarlar terliyor su olduğu gibi akıyor süpürgelikler ıslak kalıyor.. havalandırıyorum ama nafile.. çok moralim bozuk bu konuda. Benim alt dükkan ve boş 😑 o yüzden ısınamıyorum. Evi ısıtıyorum alttan yandan soğuk alınca duvarlar terliyor maalesef.. binanın yalıtımı da kötü demekki.. bakalım öneri gelecek mi sana ben de bekliyim şurda…