Neslihanzeyd Merhaba 2 aylık oğlum var emmedi mama kullanıyorum 75 cc içiyo bazen bazende 90 sizce kaç saatte bir vermeliyim alarm kuruyorum 2 saate kurmayı bırakıp acıktığın da ağlıyo o zaman mı vermeliyim alarmla değilde mama kullanan anneler bana akıl verin
Milena11 Neslihanzeyd artık alarm kurmanız gerek yok acıkınca verin gündüz 3 saati geçirmeyin gece zaten acıkınca uyanır
06tubik06 Neslihanzeyd ben saatle gidiyorum öesela kızım 90 cc içiyor üç saatte bir veriyorum tam denk geliyor az içtiği zaman da bu süreyi kısaltıyırum mesela 60 cc 2 sat kadar tutuyor ona göre bi düzen kurdum
Yasemin_68 Neslihanzeyd acıktığında kendi uyanır artık zaten canım alarma gerek yok artık doktorum bana min 3 max 5 saat olsun demişti o aylarda