Merhabalar
bebeğime üç aydır süt sağıp biberonla veriyordum, üç saatte bir düzenli olarak verince acıkmaz uyurdu, bir haftadır emmeye başladı artık süt sağmıyorum sadece benden emiyor ama sürekli emmek istiyor, uyuyor yarım saat geçmeden uyanıyor, öyle yaptığında eskisi gibi sütte birikmiyor, acaba doymuyor mu artık bu şekilde daha mı az içiyor?