Momyofkerem Kizlar benim bebegim beklenen dogum tarihinden 28 gün erken dogdu. 1 ay diyebiliriz yani. Suan 2 ay 9 günlük. Atak haftasini 1 ay 9 günmüş gibi mi hesaplamam lazim??
Oldugugibibiri Momyofkerem ben de doğması gereken zamanı anlamıyorum bir türlü. Doğması gereken zamandan ne kadar önce doğduysa falan diye yazıyorlar. Doğması gereken zaman ne zaman 40+0 mı?
Momyofkerem emirinannesii yani 40.haftasi 30 ekimdi. O gün dogmus olarak kabul edip hesaplayacagim di mi?