Busramrcn o aylarda yapıyorlar canım. Şöyle yaptım: ayına göre emme Aralık süresine uydum eğer bebek istemediyse teklif etmedim. Diyelim ki 3 saat geçti uykusu var emmiyor ağlıyor, telden süpürge sesi açarak denedim,olmadı mı asla ısrar etmedim. Kalkıp dolandirip unutturdm. Sakinleşince tekrar denedim,olmazsa bida gezdirdim. Gezdirerek piss piss diyerek emzirmeye çalıştım,genelde bu işe yarıyor. Yaramazsa yine sakinlestrdim,zorlama o zaman artiyo red. Geçici bı dönem korkma. 1 ay fln sürmüştü bizim