6 ay 23 günlük kızım sadece mama ile besleniyor. Uyanık kaldığı süre boyunca çok çok fazla acıkmışsa en fazla 60 cc içiyor fazlasına çenesini kitliyor ya da hiç içmiyor. Gündüz uykularına yatmadan önce açlık iyice bastırdığı için ancak o zaman içiyor mamayı. Daha doğrusu tam uyumadan önce mama içiyor genel olarak. Uyumadan önce içtiği için ve gazını çıkarmadan uyuduğu için gece boyu da rahatsz oluyor sürekli ağlayarak uykusu bölünüyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Aslında beslenme-aktivite-uyku sıralaması yapmak için çabalıyorum ama başaramıyorum. Bir önerisi olan aynı durumu yaşayıp çözüm bulabilen var mı acaba? 😔 ek gıdayı da gündüz reddediyor. Ancak akşam üzeri kabul ediyor.