Gizem9565 o ilk 3 ay için geçerli. Bizim doktorumuz böyle değerlendiriyor. İlk 2 ay dışında 500 gram üstü hiç almadı. Sadece anne sütü alıyor. Mama da önermedi hiç kullanmadık. Kiloya o kadar takılmıyor, ben de takılmıyorum dolayısıyla. Motor, bilişsel gelişimler daha önemli.