4 aylık kızım var emziriyorum çok şükür ilk aylarda 1 buçuk kişi ya yakın alıyordu 4 ay kontrolünde 300 gr almış çok şaşırdım artık sadece uykusunda emziriyorum o inat ediyo ben ediyorum 3 saatte anca emiyor mamaya başlamalı miyim acaba sütüm çok var bu sefer hiç emmezse çok üzülürüm