Busra0633 Merhaba bebeğim 1 yaşına girdi hiç ismine bakmıyor Çok nadir dir baktığı anlam veremiyorum artık
Suupangle Busra0633 baska birseylerle ilgilenirken seslendiginde genelde bakmayabiliyorlar. Karsılıklı oyun oynarken sizi izlediginde falan isimle hitap etmeyi dene canm
Busra0633 Suupangle ya onuda denedim ama daha sık üstüne durcam doktorumuz normal dedi ama değil yani 1 yaşına gelmiş çocuk ismine bakar yani bu ara çok takmaya başladım
Suupangle Busra0633 bazen de oğlum kızım aşkım canım bebeğim diye seslenip konusuyoruz gün icinde o da etkiliyor. Ne yaparsanız yapın hep ismiyle hitap ederek yapın
minuq Busra0633 Bebeğiniz şu anda nasıl acaba ? Benim oğlumda isme bakmıyor çok endişeleniyorum . Cevap verirseniz çok mutlu olurum .