Asyaayaz1 Ahahah ya biz ordan 16 yıl askı yedik artık buralardayımm. Bende seni gördüğüme ne kadar sevindimmmm😍😍 iyi olmaya çalışıyoruz kuzum umut ege 3.5 aylık oldu zaman çok hızlı 😢🤭 ama aşırı inatçı huysuz ve yaramaz bı bebek 😅 galiba diş çıkarıyor ya sen tecrübelisin bilirsin dış etleri aşağıya indi beyaz pirinç gibi şeyler var çok belirgin ve gördüğü herşeyi ısırıyo ve salyasi o kadar varki elbiseleri sırılsıklam oluyor🤭 isirmadigi zaman ağlıyo dış mi çıkarıyor 🙈 ay çok konuştum🤭 Asya nasıl kaç aylık olduuu, sen nasılsın 😍😍