Normal. Bebekler sadece aç olduğu için emmez. Kendilerini iyi hissetmek, rahatlamak, sakinleşmek için de emerler. Bir de emme onların refleksi.
Bebekler emdikçe süt daha çok gelir.
ayrıca bu ilk günler çenesi çok güçsüz oluyor, çabuk yoruluyor, bazen tam doymadan bırakabiliyor, ya da sarılık olsun olmasın uykuya yenik düşüp (memede uyuma) yine tam doyamayabiliyor.
Emmesi güzel boşver, takma. Açsa da doyuyor işte. Yeni dünyaya bildiği emme refleksiyle alışmaya çalışıyor miniğin. Bir süre sonra emme araları açılacak. Bu kadar sık emmeyecek zaten. Şimdi emsin bol süt olsun.
Sütünün yetmediğinden endişe ediyorsan kilo alımına bakılıyor. İlla aklında soru işareti varsa yarın sağlık ocağına götürebilirsin. Tartıda anlaşılır zaten.