Bebeğim 3 ay 21 günlük. Yenidoğanken bazen açıyordum öyle uyutuyordum ama alıştırmamıştım sürekli açmıyordum. Bugün gece uykusuna geçerken ağladı uykuya dalamadı. Bende beyaz gürültü açtım. Anında uyudu ve deliksiz uyudu. Normal de aralarda uyanırdı. Acaba beyaz gürültüye alıştırsam bi dezavantajını yaşar mıyım. İlerde bıraktırabilir miyim. Nasıl olur acaba yaşayan var mı