Yaprakanni Merhaba anneler bebeğim 1 yasında arada saniyeliğine yukarı bakıyor buara cok dikkatimi cekti. gelişimi iyi bi cocuk şükür herhangi sağlık sorunumuz yok. Neden yapıyor olabilir?
Yaprakanni Mihribann11 evet huymu edindiler acaba arastırdım şükür oyle kasılma vs korkutucu bise yok saniyeliğine yukarı bakıyor. Seslenince donup bakıyor neden oluyor anlamadım ya
Yaprakanni Mihribann11 ne bileyim kardes ya zaten evhamlı insanım insanın aklına hersey geliyor onceden arada yapıodu biara yapmadı sanki iki gündür sık yapıyor