Kızlar 2 aylık bebeğim var uyumuyor uyuduğu zamanda sürekliliği 10 15 dk da bir uyanır geceleri de öyle sürekli böyle derin uykuya dalamıyor neden öyle bu durumu yaşayan var mı artık çok bunaldım çok uykusuzum hiçbirşey yapamıyorum başında duruyorum yardım edin lütfen geçici bir durum mu bu