Ccansuu nesekaan nefes almakta güçlük çekiyor olabilir bu aylar tam geniz eti sorunlarının görüldüğü aylar o şekilde daha rahat uyuyordur
birfincantuzruhu nesekaan oğlum 1 yaşında 2 aydır öyle uyur ben hiç müdahale etmiyorum sanmıyorum mi sıkıntı olduğunu demekki öyle rahat ediyor🤷♀️
Ccansuu nesekaan bi takip edin uyurken nefes almasını geçen bi doktorun videosunda görmüştüm orda diyordu bi sorun yoksa rahat ettiği için öyle yatıyordur 🌱
Keskeuyusamm Yok canım bebek yogası deniyor hatta en rahat ettikleri pozisyonmuş benim kız da öyle uyuyor sorun yok
Oglummmmb Benim oğlumda yedi aylık normalde yüzüstü yatmayı seviyordu.Ama bu aralar hep poposu yukarda yatıyor ben de anlayamadım😅