annekuzusuuuu canım geçmiş olsun . Oğlumun da ateşi düşmüyor yeni acilden geldik . 3 gündür hırıltı öksürük, balgam vardı , dün gece ateşi çıktı 37 lere ama sadece alnı ve avuç içleri sıcak yanakları bacakları falan soğuk , bizede boğazı kızarmış ciğerde hırıltı var dediler. 1 saat önce calpol verdim yatırdım ateşi düşmüyor . Şuan 37.8 🥺 napcami şaşırdım . Sizin belirtiler neydi. Doktordan gelince yazr misin banada