UmayGmz Kızlar tercihen tek gögüs çünkü maddi açıdan şuan çok iyi değiliz kayseri içi süt sağma makinası arıyorum
06tubik06 UmayGmz marka tercihin var mı ben satıyorum bi tane kargoyu ben karşılayacağım bir de bütçen ne kadar
Prensescim UmayGmz elimde bir tane var kiwi. Çok iyi marka dğeil ama işinizi görürse Melikgazi Küçükali deyim
UmayGmz Prensescim çekişi iyiyse işimi görür markası önemli değil canım ben manuel almıştım çok yoruyor ve 5-6 dk 20 cc çıkıyo
06tubik06 UmayGmz tamam öyleyse bende diamond mama var ikili ama tekli de kullanıyorsun ben iki defa kullandım bıraktım hediye başka bi marka geldi . 300 TL düşünüyorum kargo da bana ait
UmayGmz ZeynepinAnnesiiiii uygun arıyorum acil meme reddi yaşıyoruz sanırım yıl sonu eşimin maaşı çok düştü borç harç manuel var bende 40 cc çıkarabiliyorum ama el kol kalmıyor gerçekten
ZeynepinAnnesiiiii UmayGmz bilirim canim bizde issiz kaldik ve cok zor zamn gecirdik senin butcen nedir Benim bebegimde ememedi sutum kesildi😓😓😓
UmayGmz ZeynepinAnnesiiiii 100-150 zorlayabiliyoruz şuan ay ortası vallahi ekmek paramız yapıcak bişey yok baldan tatlıymış evlat
ZeynepinAnnesiiiii UmayGmz Oyledir tabi canim cok zor su devirde benim cift ama tekde kullanilabilir ben 300 e almistim ama 150 e eger alma imkaniniz varsa verebilirim su zor zamanda bir dua etseniz o kadar makbule gecerki ❤️