Elifinannesiiiiiiiiii boncukannesi123 doktorumuza sorduk şimdi herkes veriyor neredeyse ben kesinlikle önermiyorum dedi canım. Verip vermemek size kalmıs. Biz kullanmıyoruz.
Balogluum boncukannesi123 bugün oğlumun doktoruna sordum oğlum 13 aylık doğduğundan beri uykuya dalamama problemi var ,kesin kanıtlanmış iyi araştırılmış şeyler değil beyine etkisi varmı yokmu bilemeyiz önermiyorum dedi
ryhnz bende çok kullanmayı düşündüm uykusuzluktan perişandım ama yine de kullanamadım içime sinmedi. Biraz sabredin bence. kendiniz saat düzeni kurmaya çalışın zamanla düzeliyor. siz de bebeğinizi daha iyi anlamaya başlarsınız. Bizde böyle oldu.
boncukannesi123 ryhnz bebeği uyuşturuyo gibi geliyor ama içinde ıhlamur melisa gbi doğal şeyler var o yüzden sordum