Aslında en iyi süt artırma yöntemi bebeğin emmesi. Bir de sütüm yetmiyor diye düşünüp stres yaratmazsan kendine süt gelir zaten. En büyük düşman stres. Yine de stresinin önüne geçeceksen doktorlarımın tavsiyelerinden solgar, maltana, hurma, 3 litre su.
Biberonla anne yerine başkası verse daha iyi. Her öğünde ilk anne sütünü memeden teklif etsen bir süre sonra emer diye düşünüyorum. Sonra yine kalanı sağabilirsin.
Baktın tüm denemelerine rağmen olmuyor çok da bebeği de kendini de yıpratıp üzmemeni tavsiye ederim.