Kizlarrrr 21 yasindayim ikitane cocugum var biri tam iki yasinda birinin de 40′i bugun cikti 🤮 annem hamileligim de yanimdaydi bebek dogana kadar sonra da 40′ina kadar kaldi yani bu gune kadar tambiki saat kadar once annem de yanimdan gitti annemlerle ve esimin ailesiyle aramizda 6 saat kadar bir uzaklik var asiri korkuyorum yetememekten bas edememekten ilk kizimda hicbir sorun yasamadim cok sukur bakim sikintisi ile ilgili cok zor bir cocuk da degil zaten ama simdi o bebek diger bebegim ondan daha bebek ister istemez korkuyorum ne yapicam benn basarabilecekmiyim neler yapmaliyim kolaylik olsun diye ne olur fikir verin .