Esrasenay1 merhaba kızlar. az önce 2 aylik kizim ağlarken yan tarafta sag alt ta dis çıkardığını gördüm. Cok erken degilmi acayip şaşırdım ilk kizim da 5 aylik gibi erken çıkardı ama bu baya bi erken ve bildiğim ilk alt on dişler cikmazmi?
Kabakcekirdegimiray Esrasenay1 bazen böyle durumlar olabiliyor. Dişli doğanı bile okumuştum burda. Ama siz yine de bir doktorunuza danışın tabi
alyaninannesi1 Esrasenay1 ay benimkide 2.5 aylık felaket elini emiyo sanki dişleri kaşınıyo gibi salyası çok akıyo korkuyorum diş çıkarıcak diye çok erken daha 🤦♀️
Esrasenay1 Kabakcekirdegimiray evet galiba disli dogdu çünkü görünmeyecek bir yerde ve suan tekrar baktım ust yukarıdaki dişlerde çıkıyor ama altta bildiğiniz dis var yarim çıkmış usttekilerinde sag sol uçları gözüküyor. ben şok gece gece 😃
Esrasenay1 alyaninannesi1 ya olabilir bizde hic belirti yoktu. tabi huysuzluk oluyor arada ama yenidogan olduğu için pek aklima gelmedi dis