Merhaba anneler oğlum 14 aylık olacak aşırı huysuz her şeye ağlıyor uyku sorunu gaz sorunu hala devam ediyor gün içerisinde yemeğini dahi zor yapiyorum doktoru alerjiden şüphelendi ama ne mukuslu kaka ne kanlı kaka yok çok şükür bir kaç kere döküntü gibi oldu vücudunda çok az hepsi bu. Haftaya gidip test yaptiracam. Napacagimi şaşırdım bir beş dakika dahi nefes alamiyorum gurbetteyim çevremde pek yok tasindiktan sonra pandemiden dolayı yapamadım. Varmi çözümü olan tecrübeli anneler TV açmıyorum kitap okuyorum oyun oynuyorum ama yok çocuğum hiçbiseyle mutlu olmuyor 😔