1omer_annesi momandad_16 ıslak mendil kullanma sık sık havalanır popoyu günlük bi kere yıka pişik ileri derecedeyse travazol iyi geliyor her açmaya da önleyici krem sür emzirmiuorsan da yediğine içtiğine dikkat et
momandad_16 1omer_annesi ıslak mendil kullanmıyorum travazol iyi gelmedi daha kötü yaptı yumurta süt süt ürünleri ve tatlının yapabileceğini söyledi doktor yemiyorum bi kaç gündür iyileyti pişiği onlardan oluyomuş demek ki