momandad_16 Momyofkerem travazol fito hamezinc eumovate canesten arko krem bunları kullandım ama fayda etmedi hamezinc eumovate öe canesten ilk pişik olduğuhda iyi gelmişti ama bu sefer fayda etmedi
BirAlparslanAnnesi momandad_16 ben genelde o şekilde kullanmıyorum tamamen doğal oldugunu düşünmüyorum köylü pazarı falan varsa bulunduğunuz yerde onlarda mutlaka vardır yada kendiniz basma imkanınız varsa
ofkelisirin _YanakReisinAnnesii benm kızım ada yaptım ve ağladı hemde çok bidaha da yapmadım vallahi iiyi gelmedi kantaron
BirAlparslanAnnesi ofkelisirin tühh kötü olmuş kuzuya belki hazır ürünse o da etkilemiş olabilir mi acaba çünki kantaron saf yağ bozulmadığı sürece yakmazda
_YanakReisinAnnesii ofkelisirin yaa bize de iyi gelmedi demek ki hemen sildim bende ağlayınca sakinledi
siyah3430 momandad_16 bugün bize doktorumuz travazol krem verdi. Hindistan Cevizi yağı ve buğday nişastasını sürün dedi. Bizimki hep aynı kalıyor travazol biraz azalttı. Birde altını açık tutmak gerekiyormuş.
siyah3430 _YanakReisinAnnesii bizede iyi gelmedi geceden sürdüm sabah daha kırmızı ve ağlıyordu. Her bebeğe iyi gelmiyor.
_YanakReisinAnnesii siyah3430 ben beklemedim ağladığını görünce sildim hemen sakinleşti yarın deneyecektim bir daha yapmayayım ben o zaman
Sleepwalker momandad_16 Her gun poposunu kalip sabunla yika guzelce kremini sür günlükte poposu acik kalsin hava alsin yoksa gecmiyor nede olsa yara oluyor hava almazsa kurumaz gitmiyor o pişik benim bebegimde oyle gecti
Sleepwalker momandad_16 Hayir kalip sabun kullan anam babam bizim kullandigimiz asla kötü yapmaz adeta kurutur annem bana ilk dedi inanmamistim ben sizi oyle buyuttum krem mi vardi dedi uyguladim test edip onayladim
Sleepwalker momandad_16 Hayir kalip sabun kullan anam babam bizim kullandigimiz asla kötü yapmaz adeta kurutur annem bana ilk dedi inanmamistim ben sizi oyle buyuttum krem mi vardi dedi uyguladim test edip onayladim
_prensesannesiyim momandad_16 Bndede aynı problem var 2.5 aydır mücadele ediyorum her kremi kullandım geçmedi halada devam ediyor
momandad_16 Minikmucizem02 sarı kantoron sürdüm bakalım yakar mı diye bekledim biraz ama yakmadı sanırım inşallah iyi gelir
BirAlparslanAnnesi momandad_16 yakmaz zaten hanımefendi kantaron yağı merak etmeyin 🌸 yakanlarınkü büyük ihtimalle ya tarihi geçmiş yada doğal olmayan içerikli olduğı içindir faydasını göreceksiniz inşallah emin olun şifa olsun kuzuya
Annesiballlisi momandad_16 Ay ben ve kızım o piştikten neler çektik valla aklıma geldikçe deliriyorum. Mustela pişik kremi geçirdi benim kızın pişiğini tavsiye ederim