Cansusucu Oğlum Ana sınıfı kizim 1 yaş ev is yemek derken tükeniyorum akşama kadar beynim yanıyor 2den fazla cocugu olanlar nasil mücadele ediyorsunuz 😢😥😰
Mom4565 Cansusucu 5 yasinda oglum 6 aylik kizim var 😍 ve sonsuz bir sabarim herseyime de yetisiyorum cok sukur 🙏 hasta olmadigim surece yoruldugumu bilmem hic😊
Mom544154 senceumrumdam1 gamzee napıyosun kuzum görmüyordum ne zamandır. Oğluşun ne yapıyor 3 aylık olmuş bile
Tazeanne0134 _esraaozturkk_ al benden de o kadar bide hamileyim inan gereksiz yere gün içinde ve yatasıya kadar kaç kere kaldırdığını bilmiyorum gereksiz yere ağlamalar kafasına vurmalar ağlama krizleri napacam bilmiyorum bakalım hayırlısı olsun inşallah
Balkizlarim Cansusucu 3 çocuğum var çok şükür yuvarlanıp gidiyoruz evlatlarım benim en büyük gücüm 🥰😘 büyük kızım 7, 5 yaşında ortanca kızım 5, 5 yaşında küçükte 23 ay 18 günlük 😍
senceumrumdam1 Mom544154 aşkımm, iyiyim çok şükür kuzum sen nasılsın kız seni yerim ben ya nerde görse yorumumu hemen yazıyor. Senin gibi arkadaş zor bulunur valla canım benim 🌺 evet büyüdü 3 aylık olduk kızçede 1,5 yaşında işte öyle ilerliyoruz yorucu baya gelme sakın 😂
Demetbulut Cansusucu 10 yaş kızım 23 aylık oğlum.. Birinin ergen halleri birnin sendromlu tavırları.. Yakında huni takıp gezicem az kaldı..
Mom544154 Cansusucu 19 aylık bi tane oğlum var ama sağolsun çok aktif meraklı bi bebek parka gidiyoruz herkes bizi izliyor ayakta kaymaya çalışıyor bırakayım sokaklarda kendi başına yürüsün istiyor çok asi
Ates_mami Cansusucu 5 yaş anasinifina gidiyor. Yarım gün 12 de geliyor. 2 yaş ve 1 yaş da kardeşleri. Vallahi çok zor çok yoruluyorum. Uyuduklarinda ev işleri yemek falan. Allah’tan uykuları düzenli de biraz nefes alabiliyorum.
edizveuras Cansusucu biri 26 aylık digeri 1buçuk aylık. Küçük doğmadan önce sabredemem ben yapamam ikisiyle heralde diyordum .küçüğün gaz sancıları ağlama krizleri büyüğün iki yaş sendromu tutturmaları inatlaşmaları fln oluyor arada ama simdiye kadar iyi dayandım güzel gidiyor yanii..yarın bugunden daha güzel olacak inşallllllaaahh🥴💪😂
MelekSubasi Cansusucu 1 cocugum var 3 yasinda gun geçtikçe daha da sabırlı oluyorum bu iyi bir sey mi bilmiyorum😄
Berena seheriko sizin de cocuklariniz arası 17 aymış. Benim kızlarımın arasi da nasipse 18 ay olacak. Nasil bir sey hem küçükler hem ikisi de kız bana acil deneyim ve tabsiye lazım lutfeeeen:)
Minikkusuumm Cansusucu annem bana hep ne kadar sabırsızsın derdi sabırlı olmayı oğlumdan öğrenmiyorum canım oğlum sabrın uolu selamet derler ya hani bende sabrın yolu tek çocuk gibi gözüküyor 🤦♀️