Kızlar oğlum 15 aylık oğlum 18 gün önce oturim derken ayak bileğini kırdı inanın nasıl olduda öyle o bilek kırıldı bizde şaşırdık.Ortapediye götürdük bilekte kırık var diip alçıya alçılar alçısını 2 gün önce çıkarmak zorunda kaldık doktor zaten röntgene bakıp ayak kaynaöaya başlamış durumu iyi dedi.Ama oğlum ayağa kalkınca ona basamıyor yürümek istemiyor.O ayağını habaya kaldırıyor.Yaşayan var mı acaba korkusundan mı kaldıramıyor basamıyor üzerine yoksa bir sorun olduğundan mı acaba?Yaşayan varsa allah rızası için yardımcı olsun 🙏