Sedagmlksz Sevgili anneler kızım 5 aylık bu aralar sürekli kusuyor kusması kesik şeklinde üşüttü desem başka bir belirtisi yok anlamadım kilo alımını etkilicek diye korkuyorum bu ayda başına gelen var mı çok canımı sıkıyor bu durum😢
leopar Sedagmlksz eğer önceden küsmüyorsa yada son zamanlarda artmışsa nedenş var dr götürmeniz lazım kanda ve idrarda enfeksiyon olunca oluyormuş
Mlkdr Sedagmlksz Bizde 5 aylık olmak üzereyiz.ozellikle 2 3 haftadır bizde de aynı durum doğduğundan beri ilk defa bu kadar fazla oldu.doktora sordum emdikten sonra bı 10 15 dk dik pozisyonda tut dedi ama farketmiyor yarım saat 45 dk geçse bile yuzustuyken falan kusuyor kesik kesik
Yesilgul Yesilgul yani eğer fışkırır tarzda değilse normal her beslenme sorması süt kesiği olur hafiften sütü biraz çıkartır ama fışkırır tarzda çok kusuyosa bi doktora gotur bence
balpetegimeto Ne zamana kadar normal kusma bilen varsa yazabilir mi benim bebeğimde 3 aylık her emmeden sonra kusuyor bazen süt şeklinde bazen kesik kesik
Sedagmlksz leopar ya önceden de kusuyodu kusma olayı hep vardı ama bu ara arttı inşallah bişey yoktur
Sedagmlksz leopar anladım ben de bi göstericem çünkü çok rahatsız oluyorum kilo alamıcak zaten geçen ay da az aldık dişi geliyo 😢