Melike13 Kızlar 12 gunluk olduk ama hala gobegimiz dusmedi gobegi akmsti doktor krem verdi sabah aksam surdum ve 4 gundur de yikamiyorum kizimi ama hala dusmedi gobegi nedn düsmez ?
YagmurunAnnesi Melike13 Ben gobegi dusene kadar sadece 1 defa yikadim. O da hastaneden geldigimix gun. Bana ebe yikamayin dedi. 1 defa yikayin gobegi dusene kadar dedi. Gobegini kuru tutmaya ozen gosterin ve bi doktora gidin bence
Melike13 [bilinmeyen] goturdum iste bi skmti olmadgni soyledi krem verdi dusmek uzere cok az bir yeri tutuyr bugun yikadk artk daha da dusmezse goturucem
YagmurunAnnesi Melike13 Bir sey yok dediyse kafaniza takmayin muhtemelen kuru kalmadiysa o yuzden gec dusuyor olabilir. Bizimki hep kuruydu yikamadigimiz icin 6. Gunde dustu
Jrarya Melike13 canım bizde hastaneden geldikten sonra hergün yıkadık alkolle gazlı bezle her banyodan sonra bakım yapıp iyice kuruladık 9. Gün göbeği düştü başka bi doktora daha mı gösterseniz bi iki gün daha bekleyip
Barsem1912 Melike13 spreyle her gün bakım yapıyoruz biz 4. Gün hafiften kurumaya başladı ayrıca bebeğin dıydukça göbeği şiştikçe düşer diyolar
Heln Melike13 canm benimkide 11. gunde duste oda kirmizi ilac sayesinde biri onerdi yaptm 9. Gun surdm 11. Gun dustu benim bebeginde akmaya basladi onu surunce hemen dustu
Bebekkaradag Melike13 Bizimki 6 günlükken düştü. Her gün zeytinyağı sürdük. Zeytinyağı daha çabuk düşürüyor aklınızda olsun.