Bebeğim tam 8 ay 15 günlük. Gün içinde asla tek başına oyun oynamıyor. Bırakın oyun oynamayı tuvalete bile gidemiyorum onsuz. Sürekli mızmız sürekli huysuz. Uykuları en fazla 1 saat. Gece uykulari haram. Bazen saat başı bazen de 2 saatte 1 mutlaka uyanıyor. Sürekli üstüme tirmaniyor. Sizlerin de böyle mi. Yoksa benim ki mi bu kadar huysuz 🤷