Kızlar kahvaltı da zeytini daha veremedim kızıma doktorum verebilirsin demişti ama ezilmiyo kabuğu çıkıyo çok etli de değil kızım da pütürlü yiyebiliyor alıştırdım ama zeytinden gözüm korktu açıkçası sizler nasıl veriyorsunuz cesaret olur belki bana da