Gamzeburkan 13aydıe prima kullanıyorum denemediğimiz bez Bi goon kaldı. Onun yapısını bilmiyorum ama prima dışındali demediğimiz bütün bezler bizde kızarıklık pişik mantar gibi şeyler yaptı. Minies çok ince ve sert geldi bize kağıt gibi yani ha ama taşırma vs olmuyor. Baby me de ona göre Bi tık daha yumusak yine taşırma olmamıştı. Goonu bilmiyorum dediğim gibi.