Benim bebeğim de 2 gün sonra 3 aylık olacak ve eli sürekli hırslı bi sekilde ağzında, üstünü ıslatacak kadar salyası var, tükürük çıkartıyor, ben parmağımla kaşır gibi yaptığımda gülüyor ve rahatlıyor. Hatta elime orda bi sertlik gibi bi sey geliyor ama emin degilim 😔 Daha çok küçük bunun için ama çıkartıyor olabilir mi?