Hanımlar şuan 19 haftadayım sürekli belim ağrıyor çok az iş yapabiliyorum genelde uzanıyorum bu aralar sirt agrimda çıktı e bebekten belimi desteklesin diye yastık aldım biraz iyi geliyo ama genelde ağrım var hele biraz iş yapayım hemen ağrır. Normal miii😪😪😪