Kuzular hastaneden doğduğu gün yapılan doğum destek parası ne zaman yatıyor 1ay oldu hala yatmamış gözüküyor acaba yanlış yerden mi bakıyorum
birde daha bir kaç yer içinde başvuru önerisi verdiler onlar neydi unuttum siz nerelere başvurdunuz paranızı aldınız