Bugün düştü kaşının tam altı yarıldı hemen acile gittik dikiş atmak isdedi ama durmica için bantladilar çok kötüyüm Allah’a şükür gözüne bişey olmadı ama kendimi çok kötü hissediyorum 12 aylık oğlum başına gelen varmı bu şekilde olup iz kaldimi hemen iyileşir mi yara yeri birde hastaydı iki gözüm grip öksürük balgam of cooook kötüyüm 😓😓😓😓