Gullu666 8 aylik bebegim var bacaginda egzama var nasl gecirebilirim bebegimde kaşinti yapiyo bildiniz bir krem var mi lütfen yardm edin
Toprak_2019 Gullu666 canım lütfen kafana göre krem kullanma bebeğine Dr götür benim oğlum da atopik dermatid egzama kortizonlu krem kullanıyoruz ama çok zararlı bünyelerinde sadece o bölgede incecik sürüyorum
Aalime Fucicort kortizonlu ama aninda geciriyor eger yogun degilse egzama tekrarlamiyorsa kulla in isterseniz biz 6aydir kullaniyoruz
Aalime Toprak_2019 kac ayliksiniz ne kadardir kullaniyorsunuz off bizimde ayni gecmiyooor ne gicik sey bu yaa yirtiyor bacaklarini kasiyarak kortizon suruncr geciyor 2gun sonra geri ayni hal
Gullu666 Toprak_2019 doktora göturdüm krem verdi 5 gun kullandik bıraktik daha kötusu oldu.baska careler ariyorum
Toprak_2019 Aalime 6 ayından beri var şuan 25 aylık Dr bize ergenlik çağına kadar gelmez dedi Bi bakmışsın geçmiş Bi bakmışsın hertarafindan atmış olur dedi özellikle dizleri el bilekleri ayak bilekleri sirtinin ortası ve omuzlari
Aalime Toprak_2019 ay0nenn bizede aynisini dedi of heryerinde cikiyor yuz kol bacak gobek gogus omuz baslari ozellikle bana kortizonu biraktirdi 2gun once bobreklere hormona baya zarar veriyoruz bi sure keselim suya icirelim bolca dedi bakalim nolcak
Toprak_2019 Aalime evet bizdede aynı şuan kullanmıyorum krem surup sadece duş jeli ve sampuanimiz var çamaşırlarını da granül sabun kullanıyorum
Toprak_2019 Gullu666 valla 5 Dr değiştirdik alerjiye bile gittik dünya para ödedik birsuru ilaç kullandık en sonunda Bi cildiye Dr egzama tehsisi koydu o yüzden Bi Dr la kalma bence
Aalime Toprak_2019 ayni devam insallah duzelirler ya gecmis olsun sizede sifa bulurlar insallah hemen