İlk defa duydum. Yaa dogumdu lohusalık di o dönem vücut kokusu vardı geçti bı. Sonra benim de afedersiniz koku var bazen vücudumda. Emzirme ile.mi alakalı acaba? Önceden asla olmayan bı koku. Kimseye de diyemiyorum gece banyo yapiyrm ertesi gün yeniden oluyo ama her zaman değil , bazen oluyor çok tuhafıma gidiyo