Inci_2020 Merhaba kızlar, oglum 4 ay 15 günlük ben hala regl olmadım, regl olmayanlar hamile kala bilirmi? Çogu kişi regl olmadigi için korunmasalarrda hamile kalmadigini söylüyolar.
Atesalp Inci_2020 regl olmadan hamile kalınabilir. Once yumurtanız oluşuyor sonra regl olup atiyorsunuz yumurtayi. Yani ilk yumurtlamaniz ne zaman kaçak belli degil, siz atınca fark ediyorsunuz onu. Birliktelik sonrasi döllenebilir oyuzden. Gebelik istemiyorsanız korunun
Tugraninannesi Inci_2020 bende lohusaylığımdan 5 ay sonra regl olmuştum o dönem korktum tabi doktoruma gittim muayene etti bir sıkıntı yok bazen emziren annelerde olabiliyor dedi ama korunmayı sakın ihmal etme demişti
Zelisblt Inci_2020 tabi ki kalabilrsnz çocuk istemiyorsanız mutlaka korunun, birde doğumdan sonra 1 yıla kadr adet olunmayabiliyor ablamdan biliyorum :))
cnsgrn Inci_2020 kalabilir diye biliyorum sen yine de dikkat etsen iyi olur. Bende dogumdan 3 ay sonra oldum
Inci_2020 Zelisblt korunuyoruz, sadexe bi arkadasim 9 aylik kizi var regl olmuyor ve korunmuyor hamilede kalmiyor ona şaşirdim😂
Arastryk21 Inci_2020 öyle şey tabiki yok koca karı lafları korunun ben 4 buçuk ayliken adet oldum ve bu süreçte hiç pezarvatifsiz yapmadım aman dikat edin derim