Biskusunannesi çok geçmiş olsun 🙏 bu döküntü çeşidini bilmiyorum yüksek ateş sonrası da olabilir ama temmuz ayında benim oğlum da geçirmişti önce ateş başladı bir kaç gün sonra vücudunun heryerinde döküntü çıktı ama yara gibi değildi sizin ki gibi. Bize dr herhangi bir virüs kaynaklı dedi (milyonlarca virüs var hangisi bilemeyiz) Antibiyotik kullanılmaz virüs hastalıklarında dedi. Çok geçmiş olsun korkmayın ateşi düştüyse bir kaç güne iyileşir bol bol yedirin içirin halsiz düşmesin kuzucuk 🤍