Evaninannesi aynen canım sende farkındasın bak çok şükür tedavi olup iyileşecek inşallah ya tedavisi olmasaydı evde olsaydı ne yapıcaktın öyle düşün bebegin için iyi beslen sütün bol olsun bebegin içsin ve ona şifa olsun benm oglumda yattı 1 hafta bende şükredip sütümü sagıp sezeryanlı halimle hastaneye gittim bugünler de geçicek inan güzel günler sabırla gelir