Esmanurr Merhaba annişlar benim bebişim daha 4 ay 12 günlük ama benim yedigim herşeyi takip ediyo ve istiyo siz ek gıdaya ne zaman geçtiniz ilk neyle başladınız
Banu- Esmanurr nerden bilsin istesin o kadar küçük bebek. O hareketli herşeye bakar zaten. Doktor önerisiyle 6. Ayında.
Sehertosunn Esmanurr benim kizimda öyleydi ama cok küçük daha ek gida icin. Biz basladik 5.5 aylıkken. 6 ay ideal olani bence bekleyin. Sindirimi vücudu herseyi hazir olur 🥰
Arastryk21 Esmanurr hiç acele etmeyin ben süt vermedigim için biraz hacele etim alerji yaptı vücuduna barsak enfeksiyonu bile du sonra doktor takviyesi ile yoğurt filan verdim beş buçuk ayliken artık ek gıdaya geçtik
Esmanurr Banu- gelişimden gelişime değişir hareketli şeylere bakıyo ama yemek yedigimiz zaman hareketleniyor ve bağırmaya başlıyor tabiki şuanda sadece ilk onu emzirip sonra yemeye devam ediyorum
Banu- Esmanurr Doktor aksini söylemiyorsa 6 ayı beklemek iyi bence hevesleniyoruz ek gıdaya ama büyük çoğunluk o yönde düşünüyor.