Merhabalar biliyorum bu durum bebekten bebege gore degisiyor ama benim oglum sanki bu konuda cok yavas ilerledi halbuki dogdugundan beri surekli konusurum onunla 4 ay sonra 2 yaşina girecek Dede, Nene, Baba, Al, möö, havv dışında pek birşey demiyor ama surekli birsey anlatma çabasi var acele etmek istemiyorum tabiki bekleyecegim ama gerekirse erkenden bi uzman yardimi alirim diyorum sizce normal mi ? Sizin bebisler ne durumda