Doğum yaptıktan sonraki gün ellerimde kaşıntılar ve kabarıklık lar başladı dr antibiyotikten alerji olabilir dedi alerji için iğne yaptı eve geçtikten sonra iyice arttı ellerim ayaklarım bacaklarım hep kızardı kaşındı çok kötü oldu. Dr kan tahlili istedi ve akşam dayanamayıp acile gittim alerji iğnesi yaptılar baya iyi geldi. Tahlilde alerji çıktı ama sebebi henüz belli değil. 8.gün olmasına rağmen tam olarak geçmedi kaşıntı. Daha önce ilaçlardan böyle alerji olan var mı nasıl geçecek bu? Emzirdiğim için ilaç kullanamıyorum krem verdi doktor sadece