Şuan bebeğim 2, 5 aylık düzenimi anlatayım belki işinize yarar. Bir sağmada 50.60 ml çıkıyordu. Buzdolabı poşetlerine koyup üzerine silinmez kalem ile tarih yazıyorum dondurucuya atıyorum 3 ay duruyor. . Bu şekilde biriktirdim hep içemediklerini. İlk Aydan adetim oldu sütüm azalmaya başladı mama vermek yerine onlardan çıkarıp veriyorum bebeğime. Ayrıca normal buzdolabında kavanozda biriktirirsen 3 gün durabiliyor. Kavanozda biriktirip de sonra da poşetleyebilirsiniz. Sütünü olabildiğince biriktirin bebiş büyüdükçe yetmeyecek onlar size çok lazım olacak. Evden çıkmam gerektiğinde annem o sütler den verdi
☺️