Demirhan01 4 buçuk aylık bebeğim var Adana da yaşıyoruz doktorumuzdan memnun değiliz adanalı annelerimizz hangi hastane hangi doktora gidiyorsunuz önerilerinizi paylaşır mısınız 😌
Sevginur Bizimde adanaya tainimiz çıkalı 6 ay oldu öneri üzerine gittim o doktora ilk başlarda çok ilgiliydi hala da öyle gece gündüz yazabiliyosunuz bi sorun olduğunda Avrupa hospital Rıza yılmaz