Havvanurum-Zeynepsuyum Kızlar 7 ay 8 günlük bebeğim çok fazla salyası akıyor. 6 aylık 2 dişimiz çıktı peş peşe maşallah. Normal midir bu kdr fazla olması başına böle bisey gelen var mı ?
Elmaliseker Havvanurum-Zeynepsuyum 33 aylik hala akiyor hemde cesme gibi doktr tum disler cikana kadar normal dedi emzikte tetikliyormis salyayi
Havvanurum-Zeynepsuyum Elmaliseker Tesekkur ederim😇 emzik kullanıyoruz . 28 aylık bı kızım daha var o da emzik kullanmıştı ama bu kdr salyası olmamıştı her bebek farklı oluyor tabiki☺️