Bebeğim 2 aylık kakasını yapmıyor doktora gittik bagırsak tembelliği dedi, sonra kendım makat masajı yaptım ve Kakasını yaptı cok zorlandı hafif katıydı. Sadece anne sütü u alıyor. Makatında sertlik hissettim cocuk doktoruna sordum cocuk cerrahisine yonlendirdi… Bu durumu yasayan var mı