Zeynep2035 bu sene yılbaşı ağacımıza süslerin arasına sosyopixten bebişin fotolarını çıkarttırdım ve astım aşıırrııı güzel oldu süslerle beraber onun fotoları. Beybiye de yeni yıl konseptli pijama aldım giydirip ağacın altına oturttum. Yanında duran süs noel babada onun boylarda olduğu için onla boğuşurken foto çekmesi biraz zor oldu ama😅